ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ

Iκανοποιημένοι οι οινοπαραγωγοί από την εκδήλωση «Grand Testing» της Νέας Υόρκης

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ

Τριάντα εννέα οινοποιεία της Ελλάδας συμμετείχαν στην εκδήλωση «Grand Testing» που διοργανώθηκε την Τρίτη 9 Μαϊου στο City Winery στο Μανχάταν και είχε ως στόχο την προώθηση και προβολή του ποιοτικού ελληνικού κρασιού.

Η εκδήλωση ξεκίνησε το μεσημέρι και τις τέσσερις πρώτες ώρες ομογενείς και Αμερικανοί οινολόγοι, εισαγωγείς και άλλοι άνθρωποι του κλάδου δοκίμασαν τις νέες ποικιλίες που παρουσίασαν οι οινοπαραγωγοί από τη γενέτειρα σε συνεργασία με τις ομογενειακές εισαγωγικές εταιρείες.

Αμέσως μετά ακολούθησε μια άλλη εκδήλωση η οποία απευθυνόταν στο ευρύτερο κοινό και συμμετείχαν και πολλοί ομογενείς.


Βίντεο: Εθνικός Κήρυξ, Κώστας Μπέη

Η εκδήλωση, όπως έγραψε ο «Εθνικός Κήρυξ», εντάσσονταν στο γενικότερο πρόγραμμα της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς (ΚΟΑ) στον αμπελοοινικό τομέα, που υλοποιεί η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ) για τις περιόδους 2017 και 2018, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ενωσης και της ελληνικής κυβέρνησης.

Ο κ. Ζαχαρίας Μορφογένης, ο οποίος εκπροσωπούσε την «Fantis Foods», που ως γνωστόν είναι μια από τις πιο παλιές εισαγωγικές εταιρείες, μιλώντας στον «Εθνικό Κήρυκα» εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της εκδήλωσης και μεταξύ άλλων τόνισε:

«Γνωρίσαμε πολλούς οινολόγους και επαγγελματίες οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα εκλεκτά ελληνικά κρασιά σε έναν εξαιρετικό χώρο. Εμείς είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που όχι μόνο προωθήσαμε, αλλά καταφέραμε να βάλουμε στο ράφι τα ελληνικά προϊόντα και να διδάξουμε τον Αμερικανό καταναλωτή για τις αξίες τους».

Ο κ. Λεωνίδας Χατζημιχάλης, ο οποίος είναι βοηθός διευθυντής του Κτήματος Χατζημιχάλη, επεσήμανε: «Ηταν μια πολύ ωραία εκδήλωση και ήρθε περισσότερος κόσμος από ό,τι αναμέναμε. Πρόκειται για κόσμο που έχει γνώσεις για το κρασί. Δοκίμασαν τα κρασιά μας και δεν αρκέστηκαν μόνο σε αυτό, ήθελαν να μάθουν περισσότερα για τις ποικιλίες και για τις ιδιαιτερότητες της κάθε ποικιλίας. Το ενδιαφέρον τους ήταν μεγάλο και πιστεύω θα δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους Ελληνες παραγωγούς να προωθήσουν τα ποιοτικά ελληνικά κρασιά στην Αμερική».

Ερωτηθείς για τις νεότερες ποικιλίες, υπογράμμισε ότι «το Κτήμα Χατζημιχάλη συνεχίζει να καινοτομεί κάθε χρόνο. Εχουμε το ασύρτικο, το λευκό που έχει μέσα μαλαγουζιά, ένα ροζέ το οποίο παράγουμε από τα πειραματικά μας αμπέλια και τα γνωστά κρασιά».

Η κ. Σοφία Πέρπερα από το «Wines of Greece» ανέφερε πως «είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι. Ηρθε πάρα πολύς κόσμος και όλοι είναι ευχαριστημένοι από τα κρασιά που δοκίμασαν. Ηρθαν καινούργιοι εισαγωγείς που ενδιαφέρονται να προσθέσουν τα ελληνικά κρασιά στο portfolio τους. Ηρθαν επίσης πολλοί οινολόγοι».

Ο κ. Ματθαίος Δημόπουλος γενικός διευθυντής της «Santos Wines», της Ενωσης Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων του συνεταιρισμού της Σαντορίνης επεσήμανε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη συμμετοχή και από το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του κλάδου, ομογενών και Αμερικανών».

Η κ. Ιωάννα Τσιλιλή, η οποία εκπροσωπούσε το Κτήμα Θεόπετρα και το Αποσταγματοποιείο Τσιλιλή, επεσήμανε ότι έρχεται για τέταρτη συνεχή χρονιά. «Σήμερα οι λάτρεις του ελληνικού κρασιού δοκιμάζουν κρασί από τα Μετέωρα, το Λευκό και τα ερυθρά και δεν έκρυψαν τον θαυμασμό τους για τις προσπάθειες που καταβάλλουν οι αμπελουργοί και οι οινοπαραγωγοί στην Ελλάδα».

Η κ. Φωτεινή Κολάκη, η οποία εκπροσωπούσε την Οινοποιητική Μονεμβασίας είπε ότι προέβαλαν τα κρασιά Κυδωνίτισσα, Αγιοργίτικο, Μαυρούδι, Μαλβαζία, Ντεμπίνα, Βλάχικο και Μπεκάρι. «Προβάλουμε γηγενείς ποικιλίες κρασιού και είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από το ενδιαφέρον των οινολόγων και των ανθρώπων του κλάδου», είπε η κ. Κολάκη.

Ο κ. Αρης Σουλτάνος, ο οποίος εκπροσωπούσε την εταιρεία «Eklektikon» που ασχολείται αποκλειστικά και μόνον με την εισαγωγή ελληνικών προϊόντων, ανέφερε ότι «εκπροσωπούσαν το Οινοποιείο Μπαϊρακτάρη από τη Νεμέα, τη μεγαλύτερη αμπελουργική ζώνη της Ελλάδας» και ότι «υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ζήτηση για τις γηγενείς ποικιλίες».

Η κ. Χριστίνα Μπουτάρη, η οποία εκπροσωπούσε τα Οινοποιεία Μπουτάρη, υπογράμμισε ότι προέβαλαν το «Οροπέδιο» το οποίο σε έναν περίπου μήνα θα εισαγάγουν στην αγορά, την κλασική Νάουσα και την κλασική Σαντορίνη, που είναι γνωστά στους ομογενείς. «Είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από το ενδιαφέρον των οινολόγων, των εισαγωγών και των ανθρώπων του κλάδου», πρόσθεσε.

Η κ. Γιώτα Ιγκλέση από την εισαγωγική εταιρεία «Athenee Importers» με έδρα το Χέμπστεντ του Λονγκ Αϊλαντ επεσήμανε ότι «εκπροσώπησαν πολλά οινοποιεία» και ότι «είναι ικανοποιημένη από τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον των επαγγελματιών για τα ελληνικά κρασιά».

ekirikas.com