Άσκηση για να μην καμπουριάζεις

Οι σφιχτοί τραπεζοειδείς στο πίσω μέρος του αυχένα και των ώμων, η κακή στάση σώματος ή η οστεοπόρωση μπορεί με τον καιρό να σου προκαλέσουν ‘καμπούρα’. Η όρθια κωπηλατική...

Οι σφιχτοί τραπεζοειδείς στο πίσω μέρος του αυχένα και των ώμων, η κακή στάση σώματος ή η οστεοπόρωση μπορεί με τον καιρό να σου προκαλέσουν ‘καμπούρα’. Η όρθια κωπηλατική θα σε βοηθήσει.

Πως θα την κάνεις: Στάσου με τα πόδια ανοιχτά στο φάρδος των ισχίων κρατώντας την μπάρα μπροστά από τους μηρούς, μμε τις παλάμες να κοιτάζουν προς το σώμα. Ανασήκωσε τη μπάρα στο ύψος του στήθους, με τους αγκώνες να κοιτάζουν προς τα έξω στο πλάι και να ξεπερνάν το ύψος των ώμων. Κατέβασέ την αργά και έλα στην αρχική θέση.

Fitsteps Tips

Την άσκηση μπορείς να την εκτελέσεις το ίδιο με αλτήρες ή kettlebell. Εκτέλεσε 4 σετ των 12-15 επαναλήψεων.

Fitsteps.gr

No Comment

Leave a Reply

*

*

Διαβάστε επίσης