Ευχάριστα φαίνεται πως είναι τα νέα που έρχονται από το μέτωπο των υδατοδρομίων και της δημιουργίας ενός δικτύου ικανού να καταστήσει βιώσιμη μια επένδυση και στην Πάτρα η οποία έχει ήδη αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο.
Το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο σχεδιασμός της Πάτρας που είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο είναι το γεγονός ότι στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας άδεια, πέραν της αχαϊκής πρωτεύουσας, διαθέτουν μόνο άλλα δύο υδατοδρόμια, εκείνα των Παξών και της Κέρκυρας.
Οι πληροφορίες όμως του thebest.gr αναφέρουν ότι το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων είναι έτοιμο εντός του Μαΐου να καταθέσει στη Βουλή το Νομοσχέδιο που απλοποιεί τις διαδικασίες αδειοδοτήσεων γεγονός που εκτιμάται ότι θα ανοίξει τον δρόμο για τη δημιουργία ενός αρκετά μεγάλου δικτύου στο Ιόνιο το οποίο θα διασυνδεθεί με την Πάτρα.
Για το θέμα μίλησε από το αναπτυξιακό συνέδριο του Νοτίου Αιγίου και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ο οποίος διαβεβαίωσε ότι το αμέσως προσεχές διάστημα θα αδειοδοτηθούν τα υδατοδρόμια σε 25 νησιά του Αιγαίου. Αντίστοιχο όμως σχέδιο για 5 καινούργια υδατοδρόμια υπάρχει και στο Ιόνιο Πέλαγος. Τα υδατοδρόμια σε Λευκάδα, Μεγανήσι, Κεφαλονιά, Ιθάκη και Ζάκυνθο είναι στην φάση των τεχνικών αξιολογήσεων από από τους μελετητές για να ετοιμαστεί ο πλήρης φάκελος με τους θέσεις, που προτείνονται, για να πάει προς έγκριση στο Υπουργείο.
Τους φακέλους «τρέχει» η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων η οποία έχει κατανοήσει το πόσο σημαντικό είναι να δημιουργηθεί ένα δίκτυο υδατοδρομίων το οποίο θα συνδέει μέσω τακτικών δρομολογίων, ειδικά κατά την θερινή περίοδο τα νησιά με την Πάτρα. Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων που παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις σημειώνει ότι οι διεργασίες βρίσκονται σε τελική φάση κι αισιοδοξεί ότι από του χρόνου, εάν ψηφιστεί άμεσα και το σχετικό Νομοσχέδιο, τα υδατοδρόμια θα πάρουν άδεια και θα μπορούν να ξεκινήσουν κανονικά οι πτήσεις.
Add Comment