DO IT YOURSELF NEWS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

SEO: Οι τοπ 17 ranking factors από το SEMrush 2017

SEO
SEO

SEO

-SEO, Έρευνα SEO: Οι τοπ 17 ranking factors από το SEMrush 2017

Ο αλγόριθμος κατάταξης της Google έχει πάνω από 200 παράγοντες και συνέχεια νέοι παράγοντες αναζήτησης προστίθενται, ενώ άλλοι παράγοντες αναζήτησης υποβαθμίζονται.

Έτσι κάθε χρόνο εξελίσσεται όπως εξελίσσονται και οι ανάγκες αναζήτησης των χρηστών του ίντερνετ. Το έγκυρο site SEMrush εκπόνησε μια πολύ μεγάλη έρευνα σχετικά με τους 17 κορυφαίους παράγοντες αναζήτησης (ranking factors) για το 2017 και τους αναλύουμε παρακάτω.

Επειδή οι 200 και πλέον παράγοντες SEO είναι πάρα πολλοί για να εστιαστεί κάποιος στα σημαντικότερα πράγματα που χρειάζεται να κάνει για να ανέβει το site του στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης, θεωρούμε ότι είναι καλύτερο να ασχοληθείτε με το 10% περίπου των παραγόντων που θα σας φέρουν το 90% των αποτελεσμάτων στη Google.

Για να δείτε ποιο είναι αυτό το 10%, διαβάστε παρακάτω.

Ποια είναι η SEMrush;

Η SEMrush είναι μια πλατφόρμα (SaaS Software as a Service) λογισμικού SEO και μάρκετινγκ που παρέχεται ως υπηρεσία με μηνιαία συνδρομή. Η SEMrush έχει πάνω από 1.500.000 χρήστες και συνδρομητές, εκ των οποίων ένας είμαι και εγώ εδώ και πολλά χρόνια.

Στις 140 και πλέον διαφορετικές βάσεις δεδομένων μπορείς κάποιος να αναλύσει την ιστοσελίδα του και τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών του με περισσότερα από 30 online εργαλεία.

Στις βάσεις δεδομένων τις SEMrush έχουν αναλυθεί μέχρι στιγμής πάνω από 3,6 δισεκατομμύρια λέξεις κλειδιά και πάνω 4 τρισεκατομμύρια backlinks.

Αυτά που μπορεί κάποιος να κάνει με την χρήση της online πλατφόρμας SEMrush είναι:

  • Να κατασκοπεύσει τα backlinks των ανταγωνιστών του
  • Να βρει τα ενεργά backlinks της ιστοσελίδας του
  • Να δει πολύτιμες πληροφορίες για την ιστοσελίδα του
  • Να διορθώσει διάφορα τεχνικά θέματα στο SEO
  • Να βελτιώσει το συνολικό backlink profile του
  • Να εντοπίσει διάφορα κενά της αγοράς στο SEO, στο μάρκετινγκ περιεχομένου και στις PPC καμπάνιες
  • Να επιμορφωθεί για τεχνικά θέματα στο SEO και στο μάρκετινγκ στο ίντερνετ

Η SEMrush είναι μια αξιόπιστη πλατφόρμα και όπως θα δείτε στην παρακάτω έρευνα της, θα καταλάβετε ότι είναι αρκετά σοβαρή σε αυτό που κάνει.

Ποιοι είναι οι 17 κορυφαίοι παράγοντες

Πατήστε το ΕΔΩ για την συνέχεια του άρθρου

Tags